פנטזיה פוגשת מציאות

יש לי נטייה כזאת
בכל פעם שאני נתקלת בצילום שמעביר בי צמרמורת
בעיתון או במגזין
מיד לבדוק למטה מתחת לתמונה
או בראש הכתבה מי צילם.


כך אני עוקבת  אחר הצלמים שאני אוהבת במיוחד.
אז לא פלא שמירי דוידוביץ הפכה כבר מזמן לאהובה עליי במיוחד.
הצילומים שלה כ"כ מוקפדים ונכונים 
ועם זאת מעבירים נהרות של רגש וחוכמה.

שלחתי למירי את השאלון שלי בחיל ורעדה
כמו מעריצה שרופה
וכמה שמחתי כשניאותה לענות.

אני אוהבת את התשובות הקצרות שלה.
המתומצתות והחדות.
ברור לי שהיא חשבה רבות לפני שענתה
וזה מרגש אותי.

באופן כללי קשה למצוא הרבה מילים אצל מירי
גם בבלוג שלה 
וגם באתר.
יש בהם כבוד גדול לצילומים המרהיבים שלה.
וכאשר המילים מופיעות הן מלאות במשמעות.

מצאתי באתר שלה כמה מילים עליה ועל היקף העבודה המרשים (מאד) שלה:

מירי דוידוביץ נולדה באירופה וגדלה בתל אביב.
למדה צילום בירושלים ובלונדון, ואז חזרה לפתוח את הסטודיו שלה בתל אביב.
המגוון התרבותי של מקומות אלה בא לידי ביטוי בעבודתה.
היא מקומית וגלובלית בעת ובעונה אחת.
היא ידועה בשילוב מסורת קלאסית עם טרנדים אופנתיים.
היא החלה את הקריירה שלה בעבודה עם עיתונים וירחונים שונים,
התמקדה בצילומי אופנה ופורטרט ומשם המשיכה לפרסום.
בעשרים שנה, מאז שהחלה לעבוד, מירי דוידוביץ עבדה עם רוב השמות המובילים בעולם הפרסום והאופנה הישראלים.
בין הלקוחות של מירי דוידוביץ: 
יעל אורגד, קום איל פו, עונות, פיליפ בולקייה, אהבה, הארץ, את ורבים אחרים.
מירי דוידוביץ גרה בתל אביב עם בעלה, שתי בנותיהם וחתול.
הסטודיו שלה ממוקם ביפו.
היא הציגה תערוכת יחיד בגלריה אנגל בתל אביב
 ועבודתה אף הוצגה בתערוכות במוזיאון תל אביב ומוזיאון ישראל בירושלים.
העבודות של מירי מוגדרות אף הן בתמצות מדויק להפליא:
פנטזיה פוגשת מציאות.

*כמה משמח! ניתן לרכוש צילומים של מירי במרמלדה מרקט:


ממתי את זוכרת את עצמך עם מצלמה ביד?

אני מצלמת בצורה רצינית מגיל 20 , אבל צילמתי גם לפני




  
האם את מגדירה את סגנון הצילום שלך באופן מסוים?

חי




מה הכי מושך אותך בצילום?

מעניין , מאפשר לי גישה להרבה תחומים



האם ישנו צילום או סדרת צילומים מסוימת שאת אוהבת במיוחד?
כמה וכמה. 
אחת מהן הסדרה שצילמתי במעגן מיכאל.







איך את מרגישה כשאת מצלמת?

כשאני מצלמת אני מרגישה כמו שצריך - מאוד מרוכזת ועושה בדיוק את מה שאני אוהבת.


מה עושה לך האינטראקציה על המצולמים שלך?

ב -99% מהמקרים אני מאוד אוהבת את המצולמים שלי 





איזה חלום תרצי להגשים?
לקבל פרוייקט צילום שיאפשר לי לטייל בכל העולם איתו.

האם יש אמן/ית / סגנון באמנות שאת חשה מושפעת ממנו במיוחד?

הרבה : בוב דילן ,דיוויד בואי, אנטוניוני ,ברגמן, דוריס לסינג  ,בלייד ראנר,רוברטו לונגו,לארי קלארק. וזו הרשימה הקצרצרה.






את מי/מה/איפה היית חולמת לצלם?

את מי ואיפה? את כולם ובכל מקום. ברצינות.


האם את חשה שהצילום מאפשר לך להעצים נשים/את הנשיות שלך?
(או שזה לא מהווה קריטריון?)

הנשים שאני מצלמת חזקות.




האם יש לך זיכרון / חוויה מרגשת במיוחד שקרו בעקבות או במהלך יום צילומים?
המון חוויות - ברכבת נוסעת , בים , בתוך המים ,על מגדל, הרבה סוגי אנשים ,הרבה מקומות...

תודה רבה מעומק הלב למירי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...